تیم بازی سازی Mass Effect سازنده محتوای محبوب را استخدام می کند

تیم بازی سازی Mass Effect سازنده محتوای محبوب را استخدام می کند

بازی بزرگ بعدی که BioWare منتشر می‌کند، عصر اژدها است، که در حال حاضر تولید بازی در حال انجام است، اما فراتر از آن، استودیو یک قسمت جدید Mass Effect را نیز در دست ساخت دارد. اگرچه هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما BioWare در پشت صحنه با سرعت گرفتن کار روی بازی کنار می‌رود  که البته شامل استخدام نیز می‌شود.

 

اخیراً،  BioWare خالق محتوای محبوب مایکل تاکر را به عنوان بخشی از تیم Mass Effect آورده است. برای کسانی که نمی‌دانند، تاکر کیست ، او یک فیلمنامه‌نویس است و به‌خاطر ویدیوهای یوتیوب‌اش در کانال‌های Story Mode و Lessons from the Screenplay  شناخته می‌شود. اینکه دقیقاً چه نقشی در Mass Effect بعدی ایفا می‌کند، تایید نشده است، اما می‌توان تصور کرد که او درگیر جنبه‌های روایی ماجرا خواهد بود.

 

هنوز اطلاعات زیادی در مورد Mass Effect بعدی وجود ندارد. از زمانی که تیزر تریلر آن منتشر شد، ما شاهد یک قطعه هنری عجیب و غریب از مفهوم هنری و به‌روزرسانی‌های مختصر توسعه بودیم، و به دنبال آن تأیید شد که بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است.

کلمات کلیدی :

Mass Effect

استخدام

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تیم بازی سازی Mass Effect سازنده محتوای محبوب را استخدام می کند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c1b8

خبرنامه بازی ها

گالری